Schopnost pracovat společně

Pomáháme společnostem všech velikostí být v oblasti kolaborace flexibilnější a efektivnější. Naším cílem je nabídnout jim to nejlepší od fyzické spolupráce uživatelů na pracovišti nebo v zasedací místnosti, přes firemní komunikační kulturu, až po sbližování virtuálních teamů po celém světě.

Jsme posedlí tím, aby pro uživatele bylo vše co nejjednodušší a mohli se tak věnovat svému záměru. My jim s tím pomůžeme – nezávisle na tom, jestli jde o spolupráci v psané formě, sdílení obsahu a dokumentů nebo kolaboraci přes zvuk a video.

Chceme, aby se lidé mohli soustředit na svou práci a to, v čem jsou nejlepší. My to koneckonců děláme stejně. A osvědčilo se nám to.

Co v rámci řešení spolupráce nabízíme?

Zajišťujeme kompletní instalace na klíč, které obsahují vše od obchodní a technické analýzy, auditů, přes implementace, uživatelské a adopční tréninky, až po správu a servis. Dodáním a zprovozněním řešení pro nás projekt nekončí. Naopak – máme společně na čem stavět a díky tomu můžeme prohlubovat procesy, které vás posouvají k vytyčeným cílům.

Mezi naše největší přínosy patří neoddělitelná konzultační a poradenská činnost. Týká se analýz, realizace i dlouhodobé správy s profesionálním přístupem. Naše metody jsou ověřené zkušenostmi na malých i velkých projektech.

  • Zajištění business analýzy a auditu stávajícího řešení
  • Navržení optimálního řešení dle potřeb a požadavků zákazníka
  • Konzultace v oblasti výběru technologií
  • Součinnost v oblasti rozvoje UC systémů a kontaktních center
  • Pravidelná kontrola systémů s následným vypracováním hodnotících podkladů
  • Provedení hloubkové analýzy za účelem ověření a optimalizace funkčnosti systémů
  • Aktivní realizace adopce nástrojů pro firemní komunikaci

 

Vybíráme si ta nejlepší řešení, která mají pro zákazníka největší přidanou hodnotu.

TRADIČNÍ ON-PREMISE ŘEŠENÍ

Pokud patříte k zákazníkům, kteří dávají přednost klasickým způsobům spolupráce, ať už z finančních, bezpečnostních, architektonických či jiných důvodů, nabízíme vám kompletní řešení. Může obsahovat například funkci telefonní ústředny, posílání krátkých textových zpráv, virtuální schůzky, videokonference, nahrávání hovorů a mnoho dalšího.

ALEF NULA disponuje bohatým portfoliem produktů Cisco Unified Communication určených pro každou skupinu uživatelů – od pracovníků ve skladových prostorách až po nejvyšší management.

Vzhledem k otevřenosti našich systémů jsme schopní integrovat vaši infrastrukturu a využít tak maximálního potenciálu pro spolupráci.


MODERNÍ CLOUD ŘEŠENÍ

Setkali jste se někdy s flexibilním, dynamickým a finančně zajímavým řešením spolupráce, které by vás zbavilo starostí souvisejících s vlastnictvím a správou pevného hardwaru a zároveň tak šetřilo vaše peníze v dlouhodobém horizontu? Navíc by v průběhu jeho využíváno reflektovalo nejnovější trendy, které byste automaticky získávali po dobu jeho předplatného?

My ho pro vás máme. Cloudové řešení spolupráce a sdílení je ještě ke všemu uživatelsky přívětivé a dovoluje uživatelům plně se soustředit pouze na vlastní práci a neřešit technické složitosti.

Máte zájem o integraci cloudového řešení do vašich existujících systémů? Nic není problém. Díky otevřenosti celého systému je tato služba součástí nabídky a je možné dovyvinout téměř jakékoliv vaše přání.


KONTAKTNÍ (CALL) CENTRA

Kontaktní centra nabízí především odbavení vysokého počtu telefonních hovorů či jiných požadavků. Jde o nástroj k zajištění maximální spokojenosti klientů, k omezení nákladů a k vytvoření zisku. S rozvojem technologie se z klasicky hlasově zaměřených call center stala kontaktní centra, která podporují také další komunikační kanály a umožňují tak klientům volbu metody komunikace (hlas, e-mail, SMS, instant messaging nebo web).

Potřebujete efektivněji komunikovat interně v rámci firmy a zároveň externě k zákazníkům a partnerům? Navrhneme řešení optimální pro vaše potřeby a požadavky. A je jedno, jestli jste malá, střední nebo velká firma.

 

V čem tkví hodnota spolupráce? Poskytnout prostor jedincům a současně společně dojít, kam je potřeba.

Vidět a být viděn - toť již není OTÁZKA.

V případě zájmu se neváhejte obrátit na obchodního zástupce ALEF nebo nás kontaktujte na: {EMAIL|cz-sales@alef.com||}.